Cha-Cha-licious / Show and Smell
S1, E16: It’s the first day of summer, which means it is time for ice cream! Then, mommy’s new invention can make perfume out of anything, so Pinkalicious makes the most pinka-tastic perfume to bring to show-and-tell!