Challenger
S1, E2: After inviting herself in, Sora and Shiro's new friend Steph makes a foolish bet that ends with Sora the victor. As the new king of Elkia is crowned, Steph details the fall of the Imanity race and her desperate struggle to prove her father, the former king, right.