CHAMPION
Сезон 1, серия 4: The Castile tropos with Sancho and Ruy fight an outnumbered battle against the Aragonese. When all seems lost, the outcome seems totally unexpected. In León, Fernando discovered who was conspiring against him, among whom his wife, Sancha. Unbeknownst to the King, his daughter, Urraca, has also made a decision that will change the power balance forever.