Chanel and Sterling CCLXIII
S19, E36: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo get burnt in FLESH FLAMBÉ, suck it up and PARTY THROUGH THE PAIN, and meet some kids that are absolutely KID-FURIATING.