Chanel and Sterling CCXCIX
S20, E41: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo find out what it takes to get UNFRIENDED, spark up with some HOLDIN' OLDIES, and make beautiful music with CONCUSSION PERCUSSION.