Chanel and Sterling CDLXXVIII
S26, E6: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo deliver some STRAIGHT SHADE, hire some HANDY BROS and set an alarm for NOT DEAD JUST TIRED.