Chanel and Sterling D
S26, E31: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo make THE ARGUMENT FOR AUTOPILOT, and talk about being NOT IN THE MOMENT, and people who are EASILY ENTERTAINED.