Chanel and Sterling DI
S26, E32: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo take a holiday to get burned with VACATION ROASTS, celebrate sugar with some people with SWEET TEETH, and find out how weird you have to be to get ON A LIST.