Chanel and Sterling DII
S26, E33: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo run into people who are AUTO IMMUNE, enjoy tea and pellets with CULTURED CRITTERS, and check out some fashion-forward men wearing WRONG THONGS.