Chanel and Sterling DIV
S26, E35: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo talk about people with strong arms and ZERO ACCURACY, angry country folks in Y'ALL DONE MESSED UP, and women who are SINGLE AND RIDICULOUS.