Chanel and Sterling LXXV
S12, E3: On an all-new episode of Ridiculousness, Rob, Chanel, and Steelo witness the crime of TESTICULAR MANSLAUGHTER, make some bathroom PUBLIC ENEMIES, and push red to the limit in RED AND RISKY.