Chanel and Sterling CCCLXV
S22, E35: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo let everybody know they're OFF THE MARKET, grab a bite in WILD ABOUT WAFFLES, and get fit the Russian way in PUTIN ON MUSCLE.