Changes
S1, E2: Tupac bursts onto the scene in both music and the movies, but trying to be a mainstream star and a militant activist at the same time comes at a cost. Afeni's activism lands her and her Panther comrades in the center of a political show trial that could end with all of them in prison for the rest of their lives.