Changing Times
Сезон 3, серия 3: Quigley's ambitions to build a factory incite a sit-in. Father Peter grows more dissatisfied as Assumpta thinks about her own plans, which may not involve Ballykissangel. Meanwhile, Ambrose and Niamh's new baby won't allow them to sleep.