Chaos in the Cul-de-Sac
S9, E10: The Browns set out to celebrate the judge's decision to allow Kody to adopt Robyn's first three kids. What starts as a simple party for family and friends turns into a huge event for 60 people.This is the famous "Brown chaos" at its worst...and best.