Chaos in the Yard
Сезон 1, серия 3: Robbie tows an illegally parked rental car from the middle of an up and coming rappers music video shoot and the results are disastrous. Eddies bad behavior and difficulty on the job triggers an ultimatum from his father Robert Sr.