Nordin Chaos in the Zoo
S1, E6: When Nordin is fired, it seems he's leaving his old life behind for good. But as he struggles in the corporate world, his former students uncover a dark plot to close their school. With a daring musical and plenty of courage, the kids risk it all. Will Nordin realize in time where he truly belongs?