Chaos with Quints
S1, E2: Adam & Danielle struggle to keep up with the demands of the quintuplets while also making time for 4-year-old daughter, Blayke. Later, a baby photo shoot with the quints turns into pure chaos when Grandma Mimi shows up late to help.