Chaos
S1, E10: Season finale. Diane takes on a new client who is accused of cyber-terrorism, resulting in unforeseen repercussions for the firm, especially Lucca. An accident brings Diane and Kurt together. Henry reveals new truths about the scandal to Maia. Jason Biggs and John Cameron Mitchell guest star.