Chaos
S3, E2: Ishida Mitsunari mourns Toyotomi Hideyoshi's death. Tokugawa Ieyasu, now free to seek to rule the country on his own terms, faces off against Takeda Shingen. Meanwhile, Katakura Kojuro desperately seeks to return to Oshu.