시즌 4, 에피소드 5: With Kenny getting more and more attention on 'Sports Sesh,' Guy asks him to dial it down a notch. April gets Kenny to agree to undergo couples therapy. Kenny and Stevie map out a new business venture designed to capitalize on Kenny's soaring stock.