Сезон 1, серия 3: The grand finale of Spanish soccer will have Real Betis and Valencia as protagonists. Before that, they will overcome the second leg of two semi-finals, in which everything is possible. We’ll learn about Gayà’s suffering to be in that lap and how Borja Iglesias felt after scoring the goal that took them through to the final. La Cartuja awaits the fans eager to cheer their team to victory.