S1, E8: Season One Finale. After the team receives some unvarnished critique from Hamilton Burger, Della presents an increasingly stubborn Mason with her case for putting Emily on the stand. As the sensational trial winds to a close, Mason, Strickland, Della, and Drake attempt to tie up loose ends--and set the stage for their futures.