CHAPTER EIGHT: “MUSTA BURNED LIKE HELL”
S1, E8: Wayne and Del reach their destination as Del starts to suspect that Wayne’s true reason for coming to Florida might not be his father’s car after all. Meanwhile, Cole and Orlando’s strange relationship evolves as they hunt down the only food they can on Sunday in the bible belt… strip club food.