시즌 2, 에피소드 11: James Lesure, Vanessa Marcil and Natasha Bedingfield Guest Star--Compromising positions--Tensions mount between Shane (Paul Blackthorne) and Wendy (Brooke Shields) when Josie (guest star Vanessa Marcil) offers Shane the chance to go on tour with Natasha Bedingfield. Victory (Lindsay Price) has to decide whether or not to shed her clothing for her brand's new ad campaign and learns a bit more about herself and her affections for Joe Bennett (Andrew McCarthy). An emotionally vulnerable Nico (Kim Raver) is riding a hormonal rollercoaster from fertility treatments and forms an unlikely bond with Griffin (guest star James Lesure). Robert Buckley also stars.