Chapter Eleven: The F-Word
시즌 2, 에피소드 4: Bad Words: Victory (Lindsay Price) and her contractor boyfriend Rodrigo (guest star Carlos Ponce) get more serious when he tells her that she should meet his daughter. Even though her publicist Dahlia (guest star Rosie Perez) does not approve of the relationship, Victory is determined to make it work and plans to meet Rodrigo's daughter Celia. Unfortunately, things do not go the way Victory imagined they would. Nico (Kim Raver) is finally ready to go out with Kirby (Robert Buckley) publicly and asks him to be her date to a glitzy charity event. While her future with Kirby is on the rise, the past she has tried to forget reenters her life due to unfortunate circumstances. After being abruptly fired, Wendy (Brooke Shields) focuses her restless energy on life at home. Her problems with Maddie (Sarah Hyland) only get worse as she tries to embrace her role as a stay-at-home mom. James Lesure and Paul Blackthorne also star.