Lipstick Jungle Chapter Fifteen: The Sisterhood of the Traveling Prada
S2, E8: What are friends for? - Wendy (Brooke Shields) walks in on Nico (Kim Raver) and Griffin (guest star James Lesure) having an enjoyable lunch together, which leads to tension and a sense of betrayal between the friends. The two must put their problems aside when they find that Victory (Lindsay Price) is a mess after she learns that Joe (Andrew McCarthy) was ready to propose to her. Nico and Wendy feel guilty for not letting their friend know that Joe bought a ring and decide to take Victory on a weekend getaway to get her mind off of her disastrous love life. Unfortunately for the three ladies, the spa trip is not relaxing as planned and leans more on the side of catastrophic. Robert Buckley also stars.