Chapter Fifty-One
S3, E7: When Alba (Ivonne Coll) makes Jane (Gina Rodriguez) feel guilty for not attending church, Jane decides she wants to bring Mateo against Rafael's (Justin Baldoni) wishes. Rafael unlocks a long lost memory of him and his mother, which could be a clue in the Mutter case. Rogelio (Jamie Camil) hires a matchmaker to help him get over Xo (Andrea Navedo.) Meanwhile, Jane's cousin is starting to wear out her welcome. Yael Grobglas and Brett Dier also star.