Chapter Nine: 162
S1, E9: On the eve of Pope Sebastian's visit to Chicago, Marcus and his companions race to avert a potential tragedy. Tomas is offered a life-changing opportunity, but will the sins of the past endanger his future within the church -- Meanwhile, as the Rance family attempts to recover from their most recent ordeal, a new problem threatens to tear them apart.