Chapter Ninety-Five
S5, E14: When Lina (guest star Diane Guerrero) comes to town, Jane (Gina Rodriguez) is excited to see her until Lina asks her for a favor. Rafael (Justin Baldoni) begins to work with Petra (Yael Grobglas) again but old tensions create new problems between them. Rogelio (Jaime Camil) creates a plan to pressure the network to pick-up his pilot. Meanwhile, Jane and Rafael have been looking for a solution to one of their problems and think Alba (Ivonne Coll) just might be the answer.