Chapter Ninety-Six
S5, E15: After Jane (Gina Rodriguez) is struck with inspiration for her book, she immediately begins to write, but her next challenge is to get an agent. Rogelio (Jaime Camil) has been so focused on being the star, he begins to contemplate taking on a different role instead. Meanwhile, Jane thinks it’s important to build a different relationship with the twins and turns to Petra (Yael Grobglas) for some guidance.