Chapter Ninety-Three
S5, E12: After Rafael (Justin Baldoni) witnesses Mateo’s behavior at school, he wants to take a different approach to his treatment. Rogelio (Jaime Camil) is paranoid that River (Brooke Shields) is plotting her revenge against him. Meanwhile, Jane (Gina Rodriguez) convinces Petra (Yael Grobglas) to go on a single ladies’ night out after she learns that Rafael is dating.