Chapter One - A Body in a Canal
S1, E1: Between 2005 and 2007, the bodies of four young women are discovered in and around the town of Jennings, Louisiana, deep in the heart of Cajun country. All four are from the poorer south side of town. An arrest for one of the murders is made, but the suspects are released a short time later without explanation. Premiere.