Chapter One - An Unfillable Void
시즌 1, 에피소드 1: James Jordan, the father of the most famous basketball player on the planet, is found dead in a swamp in South Carolina resulting in a multi-state manhunt searching for his killer. Two weeks later, two teenagers, Daniel Green and Larry Demery, from Robeson County, North Carolina are identified as the prime suspects setting in motion one of the most infamous murder cases in US history.