Chapter One Hundred
S5, E19: With Jane (Gina Rodriguez) and Rafael (Justin Baldoni) finally getting ready for their big day, Rafael’s desire to help Jane’s writing dream lands him in trouble. Xo (Andrea Navedo) and Rogelio (Jaime Camil) must tell the family about their decision and not everyone takes it well. Meanwhile, Petra (Yael Grobglas) struggles with her emotions.