Chapter One: Rideshare
S1, E1: Ethan, recently fired and newly single, receives an ominous e-mail from a long forgotten high-school friend, Molly. Contained in it: a disturbing story of a Rideshare driver using the app for horrific means and a cry for help he can't ignore.