Chapter Seventeen: Bye, Bye Baby
시즌 2, 에피소드 10: Growing Pains--Nico (Kim Raver) and Kirby (Robert Buckley) adjust to life with baby Charlie and find themselves at a crossroads in their relationship. Victory (Lindsay Price) tries to land a new multi-million dollar client. Meanwhile, Wendy (Brooke Shields) is finding it increasingly difficult to get her latest project off the ground, especially when an arrogant movie producer tries to take her dream project from her. Paul Blackthorne and Sarah Hyland also star.