Chapter Seventy-Eight
S4, E14: Xo (Adnrea Navedo) struggles to make an important decision and looks to Jane (Gina Rodriguez) for guidance leaving Rogelio (Jaime Camil) feeling like an outsider. Alba (Ivonne Coll) is frustrated with Rogelio when it seems he is once again making his career a priority over Xo. Meanwhile, Petra (Yael Grobglas) turns to Rafael (Justin Baldoni) for advice on her love life.