Chapter Seventy-One
S4, E7: Jane is excited for her first book tour and brings Xo along for fun, but Alba decides last minute that she is going as well. Things take an unexpected turn at their first stop which makes all three ponder what they should do. Rafael and Rogelio's attempts to take care of Mateo while Jane is away hits a bump, but ultimately might have made things better between them. Meanwhile, Petra thinks she has finally gotten a handle on the hotel, until a new problem arises.