Chapter Seventy-Three
S4, E9: When Jane and Rafael realize that the uncertain state of their relationship is stressing out Mateo, they decide that they need to make a decision. Petra is on the outs with Jane and Rafael after the Luisa fiasco so she tries to figure out a way to get back into their good graces. Meanwhile, Rogelio and Xo are both contemplating their career choices.