Chapter Seventy-Two
S4, E8: After Jane and Rafael decide to send Mateo to a new school, they become guilt-ridden when they are forced to lie to get him in. After Xo convinces Rogelio to attend therapy they both are surprised by their emotions. Meanwhile, Petra finds herself in big trouble with no one to turn to for help, not even Rafael. Ivonne Coll also stars.