Chapter Seventy
S4, E6: Jane's book is finally being released but her plans to have a party at the local bookshop where she was inspired to be a writer hit a snag. Always wanting to help Jane, Rogelio devises a plan to save the day, but one of his arch-rivals threatens to ruin the day. Rafael finds a job, but it is not exactly what he was hoping for. Meanwhile, Petra has come up with an interesting strategy to get the Marbella back, but Rafael wants nothing to do with it.