Lipstick Jungle Chapter Six: Take the High Road
S1, E6: A big breakout project, involving a high-profile author, presents itself to Wendy (Brooke Shields) and she promises only to tell Nico (Kim Raver) after she is sworn to secrecy. However, Nico is put in the hot seat by Hector (Julian Sands) and reveals Wendy's secret to him. Hector immediately assigns both Nico and Wendy to head to Scotland and make a meeting with the author happen. Initially, given Shane's (Paul Blackthorne) new job, Wendy is opposed to going, but after Shane convinces her it would be best, Wendy decides to make the trip. Nico, unaware that Wendy plans to attend the Scotland trip, invites Kirby (Robert Buckley). It has the makings for a very interesting trip. Meanwhile, Victory (Lindsay Price) is enjoying her newfound investor and thoroughly enjoying the man's willingness to fund all of her ideas. She grows a bit suspicious and tries to get to the bottom of it all, only to find a very unsuspecting surprise. Andrew McCarthy also stars.