Chapter Sixty-Four
S3, E20: Jane struggles to find the right words for Rogelio and Xo's ceremony, when she learns about a mysterious letter that Michael wrote before their wedding. Rogelio and Xo are excited for their big day, but Rogelio gets some shocking news that could put things on hold. Once again Rafael is upset with Luisa and asks her to leave, but Luisa has a plan of her own. Meanwhile, Petra is skeptical about Jane's feelings for Rafael which leads her to make a rash decision. Ivonne Coll also stars.