Chapter Sixty-Nine
S4, E5: When Adam reveals his dating past to Jane, the information puts a strain on their relationship. Lina seeks Jane's advice about whether she should get married and begs Jane to give her honest opinion about her fiance. Petra hears some important information that could help Rafael get the hotel back, but Rafael is more concerned about his sister's well-being. Meanwhile, Xo asks Rogelio to consider having a medical procedure done, but Rogelio is very hesitant.