Chapter Sixty-Seven
S4, E3: Jane and Adam's (guest star Tyler Posey) relationship seems to be moving at hyper-speed, and Jane thinks that it might be time for him to meet Mateo, but Rafael is not happy with this idea. As the arrival of baby De LaVega Factor approaches, Rogelio's jealously of Darci's (guest star Justina Machado) new boyfriend increases as well. Trying to be supportive, Xo encourages Rogelio to step up and be the father he was meant to be. Meanwhile, Rafael is determined to get his hotel and life back and will do whatever he has to do to make it happen.