Chapter Sixty-Three
S3, E19: Jane and Fabian are not on the same page when it comes to their relationship, which makes it hard for Jane to ask him for a favor. Petra and Rafael both turn to Jane for advice, but Jane is determined not to get involved. Meanwhile, Jane volunteers to help Xo and Rogelio, but might have bitten off more than she can chew.