Chapter Thirty
S2, E8: Jane (Gina Rodriguez) and Rafael (Justin Baldoni) are still at odds with each other as they are about to celebrate Mateo's first Christmas. Jane discovers that the scholarship she thought she had been awarded isn't quite that and now needs to find a way to pay for grad school. Rogelio (Jaime Camil) has employed an intern and is having trouble trusting him. Petra (Yael Grobglas) is struggling with the latest dilemma her mother has gotten them into. Meanwhile, Michael (Brett Dier) is trying to find Luisa's mother who he now suspects is not dead and may be involved with Sin Rostro. Andrea Navedo and Ivonne Coll also star.