Chapter Three: Into the Wobbly Woods
Сезон 1, серия 3: Scott interviews potential Santa candidates while the family gets ready to leave. Simon Choksi, one of the candidates, brings his daughter, Grace, with him to the North Pole. During Simon's interview, Sandra and Grace go missing. In finding their daughters together, Scott realizes Simon is the best choice to take the coat.