Chapter Three: Let ‘em In
S1, E3: Kat struggles to confront the realization that her friend, Julia, is dead. Shopping for a dress to wear to Julia’s memorial service, Casey is given a sexy, expensive and slightly inappropriate dress by a salesman at the store. Seeking permission to conduct an exorcism, Marcus and Tomas take footage from the Rance home to papal emissaries, only to be met with shocking news that will change Marcus' life forever.